Thursday 6 March 2014

Uppehåll.

Jag är så förbannad. Så in I helvete förbannad. Därför uppehåll på el bloggo.

Ni ser, jag är ju lugn, sansad och hyfsat spirituell. Jag är till och med vegetarian.

Jag har åsikter men jag håller oftast mun. Mesar. Vill inte orsaka problem eller konflikt.

Men nu... nu räcker det. Nu har söta lilla flickan blivit riktigt arg. Alltså jag vet att jag brukar uttrycka mina åsikter här på bloggen, men in real life så är jag mera diplomatisk. Tills nu.

Nu kommer syndafloden.

Tyvärr är detta inte en anonym blogg. Annars hade ni fått höra en historia utan like.

Som typ slutar med att jag skriker.

Hur var det nu, man väljer sin familj?

Jag gör det I alla fall.

Och när jag ändå håller på:

JAG HATAR HUNDAR. DE ÄR IDIOTER. SKÄLLER HELA JÄVLA TIDEN UTAN ANNAT SYFTE ÄN ATT VÄCKA BEBISAR.

ATT ÄTA DJUR ÄR OMORALISKT OCH ÄCKLIGT. NEJ DET ÄR INTE EN ÅSIKT. DET ÄR FANIMIG ETT FAKTUM.

REGERINGEN LJUGER.

MAN VÄLJER SITT BETEENDE. MAN VÄLJER SINA ORD. MAN VÄLJER SIN FAMILJ. 




3 comments:

Charlotte said...

Kram till dig från mig.

Anonymous said...

Sant, man väljer sin familj.. och man väljer ofta beteenden som är betingade tyvärr.
Hoppas du inte är lika arg längre :)Vi ses snart!
Kram på er från Evelina

Anonymous said...

Men darling! Helt sen reaktion på inlägget, jag vet (men har levt i min egen lilla bubbla ett tag) sorry.
Starta en anonym blogg då! Just do it (even if you suck) Mitt favvo citat, opassande kanske. Men jag vet precis hur det känns att vara så begränsad, att inte kunna skriva vad man vill. Vad man behöver. Är i samma sits. Har startat en anonym blogg men kan inte skriva ett ord på den. Go figure.
Kram!