Tuesday 17 February 2015

Soccer Mom

Ja vad kan man säga. Det lunkar på.

Maken håller på med ett nytt projekt, det är mycket spännande. Han är ju Rockstar, som ni kanske vet. Sen har det just inte blivit mycket rockande de senaste åren då vi varit fokuserade på Bönan (och allt som hade att göra med att skaffa en Böna). Men nu är alltså Bönan nästan TVÅ så nu är det dags att rock on, som man säger. Maken jämförde exalterat mig med volvo driving soccer mom trots att jag faktiskt kör en Mazda. Men just den Mazdan är tydligen den ultimata soccer mom bilen, det visste inte jag men it makes sense. Sen har jag heller aldrig jobbat som strippa. Men annars så...

Snart kommer familj från Sverige indroppandes i olika etapper. Så klart så hoppas jag att det inte spöregnar varje dag i tre veckor (forecast) och att de trivs... och gillar min vegan gluten free mat? Jag tror de brukar äta... korv? Hmm,


No comments: