Wednesday 9 December 2015

Mardröm!!!

Grannarna brukar aldrig bjuda in oss till sina gatu-fester. Tyvärr råkade maken börja prata med en av dem förra veckan, varpå vi blev inbjudna till helgens tillställning, säkerligen till både grannens och makens förtret.

Det är en talent-show. Alla måste bidra. Alltså fattar ni. Det är meningen att vi ska hitta på ett sång och dansnummer, ett magiskt trick eller dylikt - mardrömmars mardröm!!! Jag måste emigrera.

Det finns ingen chans att jag... alltså hallå... detta är sådant som en blir intvingad i under sin skoltid, men säkerligen inte borde behöva nedlåta sig till efter att en fyllt 30?

Det är svårt för mig att beskriva paniken jag känner vid tanken på sådant här trams. Saker jag hellre gör än uppträder inför folk:

1. Står i downward dog i 30 minuter
2. Dricker alger
3. Läser David Icke
4. Sorterar kvitton
5. Skurar toaletten
6. Går utan kaffe en hel dag
7. Stryker
8. Ser på balett
9. Piercar näsan
10. Typ nästan vad som helst...



1 comment:

Charlotte said...

Hahaha! Vi får väl höra fortsättningen?