Sunday 22 March 2015

Akuten och Utekväll

Traumatisk dag för Bönan igår. Hamnade I vanlig ordning på akuten där en fot skulle röntgas. Jo men tjena. Ungen skrek så det hördes till Mullumbimby, spydde ner mamman och markerade tydligt sitt hat för doktorn. Så var inget ens brutet.

De arma föräldrarna hällde I barnet panodil och gick ut för att dricka ett (sju) glas vin och kolla på Jeff Martin. Han är sjuuuukt bra. Sjukt.

Maken framlade en ide om att åka på en organiserad resa till Marocko I sällskap med Jeff Martin. Han gör tydligen såna resor vilket jag tycker låter som en ganska knäpp ide.

Yes sure, sa jag därför entusiastiskt. Men då dör nog jag, haha.
Maken: Så då skulle du hoppa I säng med honom?
Jag: Asså jag menade, jag dör väl av alla droger. Inte av sexöverdos. Duh.
Maken: Ah ok. Men skulle du?
Jag: Om det typ var så att alla tog massor med droger och hade typ orgier och sånt?
Maken: Ja, den typen av situation.
Jag: ... nä.
Maken: För att du tycker han är tjock?
Jag: Ja.

Men musiken. Den bryr sig inte om bekvämlighetskilon.

Har alla sådana konversationer efter 13 år tillsammans?


1 comment:

Anonymous said...

Bahaha! Och ja, i alla fulla fall så har vi det.