Wednesday 25 November 2015

Lismore

Bönan är åter frisk som en nötkärna, själv skrev jag av hela förra veckan utom lördag kväll då jag följde med maken till Lismore för att kolla när hans band spelade.

Det var en mycket bisarr upplevelse, som jag inte riktigt vet om jag kan förklara. Det är något mycket säreget över den australiensiska landsbygden och folk som befolkar den. Eventuellt pga flour i vattnet? (egen teori)

Inget som sades av någon på hela kvällen gick att begripa, än mindre svara på med nåt vettigt. Jag höll därför mun större delen av kvällen och fick erkänna att till och med Gold Coast hade bättre konversation att erbjuda.

Var naturligtvis tvungen att ta igen mig hela denna veckan efter alla pärser - och planerar vara tillbaka på yoga etc redan på fredag. Skål!


No comments: