Saturday 10 December 2011

Time to Run Away?



Designed them to look like Swedish Meatballs. Made them in manner similar to how one might make Swedish Meatballs.

(Apart, of course, from the ground up animals.)

In midst of all this creativity, something unfortunately got over-looked.

Taste.

Panic-mode.

OH MY GOD HAVE GUESTS COMING TOMORROW WHAT WILL I DO CANNOT POSSIBLY serve guests potato-bake, salad and bread and pretend like those are the main dishes... or can I?

Will I just heat up the saw-dust-crossed-with-sand inspired balls and act like all is normal?

Will I text everyone in morning saying event cancelled as have just come down with cholera?

Will I go down to White Shop in morning and purchase pre-made vege-balls of some description for like a 100 bucks and pretend I cooked them myself?

Will I, perhaps, emigrate back to Sweden as a matter of urgency and never cook again..?

Think is now safe to say that have greatly over-estimated my abilities in the kitchen.


4 comments:

www.smugglosmurf.blogg.se said...

Låtsas som ingenting! Jag fick en gång alldeles fruktansvärt vedervärdiga jättemuffins på en fest. De var stora som fotbollar och smakade bara beskt. Uppenbarligen hade någon ingrediens helt glömts bort. Värdparet låtsades dock som ingenting, och jag har ännu inte till denna dag fått någon förklaring till det där. Artig var jag och åt upp hela och jag minns fortfarande den där smaken. Blä!!

Anna said...

Nej!!! Det tycker jag avgör saken på ett annat sätt; klockan är nu 8 på morgonen, jag har ett par timmar på mig - jag sticker till affären och köper nya linser och så kör vi igen! Pust! Inte undra på att man aldrig pallar bjuda hem folk!!

Boel i Sydney said...

Kan tanka mig att det ar jattesvart o fa till smaken pa hemlagade vegebullar... Jag hade nog rusat till affaren och kopt nagra paket :S eller gjort brunsas o kopt lingonsylt och uppmanat gasterna att halla pa rikligt av bada;)

Sv: ja jag har varit allergisk mot vanlig deo ett tag nu sa har testat bade crystal o tea tree deo o de funkade inte sa nu haller jag tummarna for denna... Ger det en vecka eller tva

Emmy said...

Inte lätt det där, men man lär så länge man lever som min kloka mor brukar säga! =)