Friday 13 January 2012

Blog Award

Blog Award!

Till för att spread-the-word om coola bloggar.

När man får utmärkelsen ska man göra följande:

1. Tacka den som gett dig utmärkelsen och länka.
2. Skriva ned de fem bloggar som man vill lämna awarden vidare till och låta dem veta det genom att lämna en kommentar hos dem.
3. Till slut hoppas man att de utvalda vill lämna awarden vidare…



Tack till Boel, svensk tjej i Sydney!

Får bara säga att mitt eget blogg-läsande låg på is under jul och nyår, det var så mycket att stå i - men nu är jag tillbaka!

Så...

1. Fucking Impossible: Har just börjat följa denna tjej som nyligen flyttat till Sydney - kul att läsa, en tjej med åsikter - ofta helt olika mina egna!
2. Anna i USA - helt klart för att vi har samma namn...
3. Smurfen som aldrig kommer undan. Ni vet alla som tjatar om sina barn och hur det är att vara nybliven mamma medan man sakta somnar in? Denna blogg är inte en av dem!

Sen vet jag faktiskt inte - de flesta andra jag följer har jag också nominerat flera gånger, ska lägga till några nya snart!





1 comment:

Sophie said...

Hej,
vad roligt med bloggtips och framförallt din blogg, att hitta en Australienblogg som inte är skriven av någon som är 20 år och backpacker är inte så lätt :-) Nästa trip blir def Byron, har bara hört sagolika tips och dina bilder gör det inte sämre.

Hej från ett regning Sydney