Sunday 6 September 2015

En Hemsk Sak

Häromdagen hände mig nåt av det värsta som kan hända en människa. Tror jag i alla fall - har googlat desperat efter liknande erfarenheter - men hittar ingenting! Nada!

Det som hände var... det finns inget enkelt sätt att berätta... måste bara ut med det...

Skulle gå på en allmän toalett på en SKOLA där vi överväger att placera Bönan.

Gick in. Tycker mig se nåt skumt under själva innerkanten på toalettstolen, ni vet där man alltid måste borsta extra noga då man städar. Men tänkte så klart - haha, vad dum jag är, det är såklart ingenting konstigt. Bara en lagning typ. 

Sätter mig. Känner mig ändå jäkligt... obekväm med hela grejen. Så jag kikar ner mellan mina egna ben - alltså inget konstigt, jag kollar inte på mig själv (det hade varit konstigt) utan jag kollar alltså på den där... lagningen.

DÅ.

RÖR DEN SIG.

Jag flyger upp från sittande position och piper av skräck. Vågar ej skrika pga då skulle alla utanför badrummet höra mig.

I panik och utan att överväga alternativen så spolar jag.

Jag ser... det måste vara ett djur av nåt slag... en alien, en kornsing mellan Alien och Ghost Busters och... och... Harry Potter!!! Den... håller sig fast! Den är smart nog att inte vilja dö!!! Ghhhaaaa!!!!

Jag DÖÖÖÖÖÖR!!!!! Jag kommer liksom aldrig att våga gå på toaletten igen. Aldrig någonsin. Och glöm allt vad badkar heter.

Jag måste flytta hem till Sverige. Nu. Imorgon. Jag ska genast googla på flyg.



6 comments:

Anonymous said...

*ryser*
Ja, jag nojjar själv bara jag vet att det är en spindel någonstans i själva badrummet. Hade jag sett en- vad det nu var - I toan hade jag nog övervägt att hålla mig för resten av livet. Och inte satt Bönan i den skolan. På grund av toan, utan att ta med pedagogerna och resten av skolan i beaktande. Sån är jag. Koko, alltså.

Anna said...

Låter helt normalt.

Charlotte said...

Men herregud! Jäklar vad läskigt! Vad hände sen? Sprang du ut och lämnade djuret där?

Charlotte said...

Men herregud! Jäklar vad läskigt! Vad hände sen? Sprang du ut och lämnade djuret där?

Charlotte said...

Men herregud! Jäklar vad läskigt! Vad hände sen? Sprang du ut och lämnade djuret där?

Anna said...

Naturligtvis. Man vill ju inte verka hysterisk / dum I huvudet. Jag andades inte ett ord om saken.