Tuesday 13 November 2012

Week 12-13 scan


4 comments:

Smugglosmurf said...

En mycket fin bebis på min ära!

stina wangqvist said...

Hej Anna!

Först och främst, grattis! Vilken fin och tydlig scan :)

Jag heter Stina, jag kom in på din blog av en slump när jag sökte på svenskar i Byron Bay. Jag flyttar till Byron Bay permanent nästa vecka efter att ha bott i Sydney och på Guld kusten i ca 10 år nu.

Det vore kul att träffas om du är intresserad, jag har många svenska kompisar i Sydney och jag tror att jag kommer att längta efter att få prata svenska ibland uppe i Byron.

Här är lite kort om mig, jag är gift med Taras sedan 5 år tillbaka och jag har två barn, Maja och Archie. Jag är 34 år och jobbar som yoga instruktör i Sydney. Vi har bestämt oss för att bo i Byron Bay för att vi älskar att vara där, Taras surfar, jag älskar allt som har med yoga och wellbeing att göra och vi vill att barnen ska växa upp i en lantligare miljö.

Det vore jättekul att ses eller höras om du är intresserad. Min email adress är stinayoga@gmail.com, mobilnr är 0409 052 292,
du kan också hitta mig på Facebook

Vore kul att höras
Mvh stina wangqvist

Anna said...

vad kul! Jag mailar! :-)

Emmy said...

Grattis!!!!! =)